woensdag 8 januari 2014

30 (!) weken


Hoe ver zijn we: 30 weken opeens al!
Gewichtstoename: + 6,2kg 
Zwangerschapskledij: Nog steeds geen mooie nieuwe kleedjes gevonden.
Slapen: Slecht. Niet genoeg. Onderbroken.
Mooiste moment deze week: Jij die tegen mammies rug trapte toen we dicht tegen elkaar in bed lagen.
Mis je iets: Het was zo'n drukke week dat ik de tijd niet had om iets te missen.
Beweging: Na een paar rustigere dagjes (en wat ongerustheid daardoor) ben je weer een pak heviger.
Rare goestinkjes: Nee, ik denk dat ik daar aan ontsnap!
Kwaaltjes/eigenaardigheden: Mijn bekken begint echt pijn te doen als ik lang rechtsta. Hevige bewegingen geven ook al wel eens een pijnscheut.
Geslacht: een jongen!
Weetjes: Je kinderkamer is nu besteld, samen met je park, je wandelwagen, maxi cosi en een verschoontafel. Het wordt nu toch wel stilaan écht.
Humeur: Vol verwachting (pun intended).
Uitkijken naar: Het volgende weekend alweer. Uitslapen en de levering van heel wat spullen voor jou!

The Miss.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooooh, Nijs trapte me ook altijd in mijn rug als Femke tegen me aan lag. Vinnig zal hij zijn, jullie ventje! :D

Anoniem zei

*wacht vol ongeduld op week 31 en 32*