woensdag 30 oktober 2013

20 weken



Hoe ver zijn we: 20 weken
Gewichtstoename: + 5,5kg. 
Zwangerschapskledij: à volonté. 
Striemen: gelukkig niet *hout vasthouden*
Slapen: buiten dat 5x opstaan om te gaan plassen gaat dat best wel goed.
Mooiste moment deze week: het is elke keer weer leuk om mensen glimlachend naar mijn buik te zien kijken. Op 19w2d voelde ik ook de bewuste 'plopjes'. Maar ik durf nog niet zeggen dat het de baby was.
Mis je iets: mosselen zouden me wel smaken. En ja, het mag... maar mijn gevoel zegt dat mosselen niet zo gezond zijn.
Beweging: :( nog altijd niet. En ik zou zo graag een beetje bevestiging hebben. Af en toe voel ik wel een kriebel, zou het?
Rare goestinkjes: toen we door de rij babyvoeding liepen had ik de onweerstaanbare drang om zo'n potje babyvoeding te kopen én zelf op te eten. Ik heb het toch maar gelaten...
Kwaaltjes/eigenaardigheden: ik heb het gevoel dat mijn buik niet mee wil rekken, gek onaangenaam gevoel.
Geslacht: een jongen!
Nakende bevallingskwaaltjes: /
Humeur: niks op aan te merken deze week.
Uitkijken naar: de structurele echo volgende week. Toch weer spannend.


The Miss.

6 opmerkingen:

Goya zei

Dat wordt een mooi buikje!!

Anoniem zei

ammai ge zit al op de helft jong! En voor dat vel dat niet wil meerekken: smeren, smeren, smeren! :-)

Anoniem zei

Ga er maar vanuit dat die plopjes en die kriebel de baby zijn, hoor! :)

Anoek zei

Whaa! Spannend... Eens je die kleine hebt gevoeld wil je niet anders meer :) Geniet er volop van! X

Alice zei

oooh je hebt echt zo een mooie buik.
En eerlijk, die mosselen. Ik durf het ook niet hoor!

Nina zei

Ik wist dat ik serieus achterop was geraakt met het blogs lezen, maar pas door hier te komen zie ik hoe extreem achterop; jullie Kleine is eindelijk onderweg, joepie!!!
Ik voel de opluchting na die lange lijdensweg al bijna zelf, een dikke proficiat hoor!