woensdag 6 november 2013

21 weken


Hoe ver zijn we: 21 weken
Gewichtstoename: + 5,7kg. 
Zwangerschapskledij: Ja, en deze week zelfs een jas gevonden.
Striemen: gelukkig niet *hout vasthouden*
Slapen: dat gaat goed maar ik heb elke nacht wel heel levendige dromen.
Mooiste moment deze week: gerustgesteld worden tijdens de 20 weken echo. OEF. Ohja, en de aankoop van een superzacht slaapzakje van Pericles en een heel mooi nestje van Koeka voor in de kinderwagen. Leve facebookverkoopgroepjes! Zo wordt het toch elke keer een beetje 'echter'.
Mis je iets: witte wijn zou me wel smaken nu en verse chocolademousse, njam.
Beweging: Ik dénk dat ik hem nu wel een paar keer heb gevoeld, maar ik ben nog steeds niet zeker
Rare goestinkjes: fruitsap, ik zou er liters van kunnen drinken!
Kwaaltjes/eigenaardigheden: deze week lukte het amper om meer dan 10 minuten aan één stuk recht te staan. Gek, zo vroeg in de zwangerschap...
Geslacht: een jongen!
Nakende bevallingskwaaltjes: /
Humeur: one happy camper
Uitkijken naar: de eerste keer dat TheMrs samen met mij een stampje kan voelen. Ik vraag me ook af wanneer ik 'het' echt ga beseffen...

The Miss.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Hoe snel gaat dat bij jullie zeg?? 21 weken? Unk?

En vanaf 20 vliegt het écht voorbij! Be warned!!! Alleen...die laatste maand, die duurt dan weer héél lang ;-)

Unknown zei

Hoe snel gaat dat bij jullie zeg?? 21 weken? Unk?

En vanaf 20 vliegt het écht voorbij! Be warned!!! Alleen...die laatste maand, die duurt dan weer héél lang ;-)