dinsdag 11 januari 2011

6. Mijn dag

6u30: hels wekkergeluid (ja, die wake up light was echt mijn ding niet).
7u30: de snoozeknop geeft het op dus opstaan.
8u20: werken, werken, werken.
12u: eten en blogs lezen. Ontdekken dat ge blijkbaar hét tv-programma van het jaar hebt gemist want iedereen praat en blogt erover.
12u30: werken, werken, werken.
14u30: ontdekken dat de man die zijn vrouw vermoordde in Borgerhout een klant van u (-wen dienst) is/was en daar toch efkens niet goed van zijn.
17u30: auto in richting huis.
17u50: in de file staan
18u: bedenken dat het echt wel onnozel is om zo lang te doen over nog geen 5km. Uzelf zeggen dat Antwerpen stom is, want dat ge over die 5km met het openbaar vervoer ook zo'n 3 kwartier zou doen. Uzelf zeggen dat ge zelf stom zijt, want ge kunt dat wel snel met de fiets doen.
18u05: luid meekelen met Kings of Leon, want dat is leuker dan dingen stom vinden.
18u10: denken dat vriendelijk lachen beter werkt om te mogen invoegen dan het een beetje afdwingen en boos kijken.
18u12: ontdekken dat dat niet zo is.
18u15: blij zijn want parkeerplaats vlak voor de deur.
18u30: bijpraten met de Madam en wat surfen.
19u: blogstukje schrijven.
19u10: opruimen, kuisen, koken en eten.
En ik gok dat ik rond 23u30 weer in mijn bed zal liggen.

Voila, een overzicht van een doordeweekse dag zoals ik die nogal vaak heb. Niet bijster interessant, maar ik moést er wel over bloggen hé. ;-)

The Miss.

1 opmerking:

elke zei

18.12h lokte hier een luide lach uit. En toch blijven we erin geloven :-)