donderdag 21 oktober 2010

Writer's block

Waarom de naam van het blog "Miss and Mrs." is, wanneer er alleen posts verschijnen van die eerste, hoor ik u denken.
Toegegeven: het was dan ook haar idee om dit blog te starten.
Maar... ik was er minstens even enthousiast over, dus daar gaat mijn excuus.

Waar de reden dan wel te zoeken is?
Ik wijt het aan (u las het al) een writer's block dat zich nu al zo'n 2 jaar meester over mij maakt.

't Zou natuurlijk ook kunnen (en ik zeg het niet te luid)... dat ik een of andere vreemde vorm van bloggerelateerde plankenkoorts heb ontwikkeld.
En de beste remedie tegen plankenkoorts, herinner ik me uit het verleden, is om er gewoon - verstand op nul - volop voor te gaan.

Bij deze een belofte (ook aan the Miss) dat ik mij volop in dit blog smijt.

U weze gewaarschuwd! ;-)

The Mrs.

Geen opmerkingen: