vrijdag 22 oktober 2010

Huizenjacht


Ge kunt u niet inbeelden hoe graag ik zou kunnen schrijven dat onze huizenjacht is afgelopen en dat dit stulpje onze toekomstige thuis wordt. Helaas, zo ver reikt ons budget nét niet.

Gisteren werd mijn droomhuis verkocht aan iemand anders. Iemand die een dag sneller was dan wij waarschijnlijk. Ik hoop dat we snel een nieuw huisje tegenkomen dat onze harten kan stelen, want ik begin er nu toch wel een beetje moedeloos van te worden. (I want it and I want it nów is nogal redelijk vaak op mij van toepassing...)

Hierbij dus een zoekertje: hebt ge of weet ge een huis te koop staan in de (hele) ruime omgeving rond Antwerpen of Lier mét een tuintje/terras, leefkeuken en (de mogelijkheid tot) minstens 2 slaapkamers, laat het me dan asap weten. Ik ben u eeuwig dankbaar!

The Miss.

Geen opmerkingen: