donderdag 28 oktober 2010

Werken voor later

Het Lief ziet het nog niet, maar stiekem ben ik aan het oefenen voor later.
Niet alleen op het vlak van overuren kloppen (aangezien er geen man in huis is, zal een vrouw - of twee vrouwen - het brood op de plank moeten brengen ;-)), maar ook op het vlak van vroeg opstaan en laat gaan slapen. 
Ik sta namelijk wisselend met vroeges en lates, gevolgd door een avondlijke (en ochtendlijke) permanentiedienst. Daardoor ziet mijn schema er deze week als volgt uit:

Maandag: op om 4.25u – werken van 6u tot 15u.
Dinsdag: op om 4.25u – werken van 6u tot 16/17u (ik moest naar het hoofdkantoor) – permanentie tot 22u.
Woensdag: op om 9.30u (zalig!), werken van 12u tot 20u – permanentie tot 22u.
Donderdag: op om 7u – werken van 10.15u tot 20u – permanentie tot 22u.
Vrijdag: op om 4.25u – werken van 6u tot 15u – permanentie tot 22u.
Zaterdag: permanentie van 6u tot 22u.
Zondag: permanentie van 6u tot 22u.
Maandag: permanentie van 6u tot 22u.

Jaja, ge leest het goed: stiekem ben ik aan’t oefenen voor wanneer wij ons eigen bleitbakske (ik vond dat een grappig woord, maar zo denk ik natuuuuurlijk niet over onze toekomstige kleine! :-)) hebben, en ben ik mijzelf een slaap(tekort)training aan het geven!

Dus Lief, ge weet het: volgende keer als ge denkt dat ik niet bezig ben met kindjes (krijgen), dan gaat ge terug denken aan dezen blogpost en beseffen: “die lieve schat van mij, éigenlijk is ze er vólop mee bezig!”

;-)

The Mrs.

Geen opmerkingen: