woensdag 11 december 2013

26 weken


Hoe ver zijn we: 26 weken
Gewichtstoename: + 6,5kg
Zwangerschapskledij: Ja en nog volop op zoek naar mooie én betaalbare kleedjes.
Striemen: Helaas helaas.
Slapen: Als een roosje. En vaak word ik zelfs wakker in de bekende babyhouding (op mijn rug met mijn armen langs mijn hoofd...)
Mooiste moment deze week: De echo op 25w1d. Al 850 gram!
Mis je iets: De vrijheid om te eten wat ik wil...
Beweging: Veel en fel. Toen ik je dus één dag heel weinig voelde kwam de ongerustheid al boven.
Rare goestinkjes: Nee...
Kwaaltjes/eigenaardigheden: Die vallen best mee, ik heb geluk!
Geslacht: een jongen!
Weetjes: Op 11/12/2013 om 14u15 gaf je me heel wat stampjes!
Humeur: Gelukkig, maar stilaan wel ongeduldig om alles klaar te hebben voor je komst.
Uitkijken naar: De kerstdagen!
 
The Miss.

Geen opmerkingen: