woensdag 23 oktober 2013

19 weken


Hoe ver zijn we: 19 weken
Gewichtstoename: + 5,2kg. Oh help...
Zwangerschapskledij: ik herontdekte een paar oude kleedjes... dat gaat ook nog wel.
Striemen: gelukkig niet *hout vasthouden*
Slapen: ik doe een middagdutje als ik kan. Need I say more?
Mooiste moment deze week: toch zeker het grappigste. Ik die in bed -slaperig- heel gemeend zei "Maar hoe gaan we dat beestje nu noemen?". Over de baby, ja. Zwangerschapsdementie?
Mis je iets: een glaasje witte wijn bij het eten zou wel smaken. En ja, het mag, maar ik doe het liever niet.
Beweging: nog STEEDS niet. Al heb ik al een paar keer serieus getwijfeld. Wie weet!
Rare goestinkjes: wortels lust ik plots niet meer, maar ik zou liiiiiters soep (als ze maar rood ziet) kunnen eten. Oh, en chocolade, dat ook.
Kwaaltjes/eigenaardigheden: /
Geslacht: een jongen!
Nakende bevallingskwaaltjes: /
Humeur: ik denk dat ik niet zo'n leuk lief was deze week...
Uitkijken naar: de eerste échte beweging. En de volgende echo!


The Miss.