woensdag 22 februari 2012

Trip down memory lane.

Wat is Leuven toch een fantastisch stadje. Zo klein en knus en gezellig. Zo vertrouwd. Toen we er zaterdag een hele dag konden doorbrengen hebben we veel herinneringen opgehaald. "Oh, weet ge dit restaurantje nog?", "amai, die deur heb ik vaak gebruikt". Leuven is nog altijd hetzelfde en toch ook helemaal anders ondertussen. Ik herinner mij dat Leuven vroeger dood leek in het weekend. Maar nu was er een gezellige drukte zaterdag.

We trakteerden onszelf (enfin, onze bongobon trakteerde ons) op een chocoladefondue in de Quetzal. Njammie! We kuierden door de winkelstraatjes en gingen lekker eten in Kalypta. Een aanrader!


Heel de dag liep ik glimlachend naast mijn lief. Het was lang geleden dat ik mij zo gelukkig voelde....

Zondag kwam er ook verrassend goed nieuws. Daarover -hopelijk- morgen meer. ;-)


The Miss.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh oh dat klinkt héél spannend! Veel succes en inderdaad: hopelijk morgen meer!

zei

oooooooohhhh!