donderdag 9 februari 2012

Eerste inseminatieweetjes.

- ik heb vorige nacht niet geslapen, mijn madam sliep als een roosje.
- mijn linkerarm ziet blauw van bloed te trekken, mijn bil voelt als één grote blauwe plek.
- de ganse nacht was ik zo misselijk als iets van de Pregnyl.
- toen we uit onze auto stapten speelde het nummer "never knew a girl like you before".
- toen we terug instapten speelde "summer son" van Texas.
- we vroegen ons in de wachtzaal opeens af of we sowieso een 'blanke' donor hadden. Ja dus.
- mijn madam mocht de eigenlijke inseminatie doen.
- erna zei de gynae dat ik een kwartiertje moest blijven liggen en dat hij ons dan nu alleen ging laten. Euhm?
- vanuit de stoel kon ik naar buiten kijken en mensen zien voorbij stappen. Vreemd!
- toen ik daar zo lag te liggen waren wij precies twee giechelende tienermeisjes.
- toen ik daar zo lag ontdekte ik het eerste grijze haar bij mijn lief. Dat komt dus écht samen met kinderen, blijkbaar!
- waarschijnlijk kwam ik toe op het werk met een onwaarschijnlijke grijns.
- zo'n eerste inseminatie is megaspannend. Ik lijk al vanalles te voelen wat echt niet kan.
- af en toe besef ik het nog eens helemaal en denk ik "omg, stel dat ik zwanger ben, kunnen wij dat wel!??"
- we de krant vandaag hebben gekocht, want stél dat...
- dit worden waarschijnlijk twee hele lange weken.

Fotografisch bewijs:

 mijn blauwe arm
haar grijze haar. :-)

The Miss.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

haha superberichtje, had het al eens gehoord van de Misses, praktisch een identiek verslagje;-) alvast heel veel succes gewenst, kga duimen zenne da ge snel zo nen dikke buik hebt als kik ;-)) x

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Ik duim mee voor jullie dat het lukt van de eerste keer... we tellen mee af!

Judith zei

Spannend!!!! Succes met wachten!

Anoniem zei

Jullie gaan het volgende week weten, hé? Niet?
Er wordt uiteraard geduimd ...

Evy zei

ook hier duimen in de lucht. Bij Milan was het de eerste keer raak. Het kan dus, hé!
Succes!!!

zei

tzijn daar spannende dagen neem ik aan... toitoitoi!

Unknown zei

ohhh flashback! Die blauwe arm was bij mij gewoon ZWART op den duur. Blij dat ik er vanaf ben zeg ;-)

Véél succes!!! Hopelijk SNEL goed nieuws!