donderdag 3 februari 2011

18. Mijn favoriete verjaardag

Ik hou niet van verjaardagen. Net omdat dat een dag is waarop je je goed moét voelen, waarop je moet merken hoeveel vrienden je hebt, waarop je veel cadeautjes krijgt, enzovoort.

En iets moeten doe ik niet zo graag. De enige van wie dat moét, ben ikzelf waarschijnlijk, daar ben ik me wel bewust van. Maar toch... op elke verjaardag ben ik precies overemotioneel en til ik overal nog zwaarder aan.

Mijn favoriete verjaardag moet denk ik wel mijn 17de verjaardag geweest zijn. Dat was er namelijk eentje die gewoon echt fun was. Veel vrienden, veel cadeautjes, veel gelachen en veel plezier gemaakt. Perfect dus.

The Miss.

3 opmerkingen:

Sandra (plukdedag) zei

Bij mij was dat niet mijn 17de, maar ik ben wel zowat het gelukkigst geweest in mijn leven in mijn zeventiende jaar. Echt een fantastisch jaar!

elke zei

Ik verjaar graag om één of andere reden. Ik denk altijd dat het over zal gaan maar zelfs mijn 40e vond ik nog leuk. (nuja, eerlijk: mijn 30e vond ik maar niks).

En een verjaardag behoort inderdaad onbezorgd te zijn.

Annelyse zei

bah, mijn verjaardag komt er ook aan. De dag voor pasen. En ik hou geweldig veel van pasen. Eitjes leggen, kindjes die met een mandje -om 't er 't schattigst- eitjes gaan rapen. Geweldig weekend.
En nu moet ik toch niet werken dat weekend. En niet zomaar werken, maar overuren kloppen. Dagen van 14u die ongelooflijk veel stress meebrengen.

Ik zie daar echt zoooooo tegenop