dinsdag 4 januari 2011

Goede voornemens op een rijtje.

Omdat ik dan een overzicht heb en omdat ik hou van lijstjes:

1. Meer lezen.
2. Minder lui zijn.
3. Meer (gezond) koken.
4. Kilo's weggeven. (durf ik het afgrijselijke woord dieet gebruiken?)
5. Afkicken van cola light.
6. Meer vertrouwen in/op mensen.
En ik wil daar weliswaar een paar dagen te laat, nog eentje aan toevoegen:
7. Controle afgeven en loslaten.

Na 4 dagen mag ik trouwens nog trots zijn op mezelf. Ik ben aan het lezen, heb al 4 dagen de helft minder cola light gedronken, heb al elke dag gekookt (of voor mij laten koken) en ik heb minder gegeten. Op nummertjes 6 en 7 moet ik nog een beetje oefenen. Misschien moet ik mij eens wagen aan zo'n zelfhelpboek, dan combineer ik meteen twéé goede voornemens. Als het zo gemakkelijk eens was!

The Miss.

2 opmerkingen:

Sandra zei

Goed bezig en als je het langer volhoudt dan 14 dagen is dat al langer dan de meeste mensen.

elke zei

Ik was nog geen dag ver en had al op minstens 4 mensen zitten kafferen in de auto. Voornemen nr. 4 is al om zeep :-)
(het mijne dus)