donderdag 20 januari 2011

15. Mijn dromen

Mijn nachtelijke dromen zijn bijna altijd geïnspireerd op dingen die ik de dag voorheen meemaakte. Ik droom verschillende keren per nacht en kan ze mij meestal ook (een tijdje) herinneren. Soms kan ik zelfs controleren wat ik doe in een droom. Dat is dus écht wel leuk, dan kunt ge echt gewoon doen wat ge wilt. Ik kan alleen nog niet controleren wanneer ik wakker word en dat is nog iets te vaak net op een moment dat er iets 'leuks' gaat gebeuren.

Dromen over 'later' variëren. Als ik mezelf laat gaan zijn dat dromen over verre reizen, vrijwilligerswerk in een warm land, alleen maar rechtvaardigheid in de wereld en de hoop om iets te hebben betekend voor veel mensen.

Wanneer ik een beetje realistischer ben droom ik gewoon over een gelukkig leven voor mezelf en mijn gezin. Een leven met kindjes, een goede gezondheid, weinig grote zorgen en veel genot door kleine dingen.

The Miss.

Geen opmerkingen: