maandag 6 december 2010

Ocharme mijn hormonen.

Deze week was de slechtse week ooit voor mijn hormonen. Zo erg als deze week (buiten die mini breakdown "oh nee, ik ben veel te jong om zo gebonden te zijn" van zaterdag gerekend dan) is het nog nooit geweest. Opeenvolgend deden we een bod op dat huis, en zag ik dus mijn toekomstige kroost al in de tuin spelen, hoorden we van een vriendin dat ze aan de laatste strip bezig was van haar pil, werden we voor de tweede keer tante en belde een schoolvriendin mij op om te vertellen dat ze gaat trouwen. Da's allemaal schoon en wel, maar niet op één week. Ik kan dat niet aan!

Maar, hier is hij, R., ons ieniemienie neefje van ondertussen 1 dagje oud:
(een héél wazige foto, maar 't was dan ook een beetje zielig om meteen een flits op zo'n minimensje te richten...)



En dit is zijn zusje, zo'n 20 maanden geleden op haar eerste dagje:


The Miss.

Geen opmerkingen: