vrijdag 17 december 2010

London, the love story.

Vier schone dagen, dat waren het! Ik ben absoluut totaal verliefd geworden op Londen en ik ga zéker terug.
Want:
- de mensen zijn daar zo vriendelijk. Ik heb nog nooit zo vaak please en thanks gehoord op straat. Daar lopen ze ook tegen u, maar excuseren ze zich met een grote glimlach. En daar staan ze recht voor oudere mensen. En ze willen u helpen met de weg te zoeken. En ze laten u eerst afstappen voor ze opstappen. En kijk, ze geven er ook de beestjes eten.


- ge kunt daar werkelijk overal en gratis naar de wc. Ja, ik vind dat belangrijk.
- ze hebben daar lekker eten. Sagar in de buurt van Covent garden is bijvoorbeeld een aanrader!


- het openbaar vervoer is fantastisch. Al duurde het tot dag 3 vooraleer ik 'het systeem' doorhad. Maar we hebben nooit langer dan 5 minuten moeten wachten.
- de parken zijn ruim en ik wil die zeker eens in de zomer kunnen bewandelen.


- ge hebt daar nooit regen of sneeuw. Allez, wij toch niet. We zijn lucky bastards wij.
- er zijn duizenden dingen te zien, te doen, te ruiken, te voelen en te proeven en dat gaat niet op vier dagen, I tried.


Ik zou bijna mijn valiezen terug inpakken om naar daar te verhuizen, maar 'het gras is altijd groener aan de overkant', niet waar?

The Miss.

2 opmerkingen:

elke zei

Ik moet toch ook een keer gaan, precies...

Mathieu zei

Het gras zag serieus wit toen ik er was.