woensdag 10 november 2010

Knitting against aids

Omdat wij nog geen kinderen hebben en soms 's avonds dus ook nog wat vrije tijd over hebben, en omdat ik gewoon 'iets' wil doen, ben ik (en The Mrs.) vrijwilliger in Het Roze Huis.

Ook dit jaar verkoopt HRH weer sjaals voor Knitting Against Aids in de Stadsfeestzaal in Antwerpen. Meer erover kunt ge hier lezen. Maar het probleem dat zich hier voor mij stelt: ik kan niet breien. Om dat te compenseren ga ik dus een sjaal kópen en probeer ik wat reclame te maken. Allen daarheen dus! ;-)

En als ge thuis nog een zelfgemaakte sjaal hebt liggen die ge toch niet zo mooi vindt, of ge wilt er zelfs nog eentje breien (ik zou u eeuwig dankbaar zijn, jawel), we kunnen ze héél goed gebruiken.

The Miss.

1 opmerking:

Nina zei

Ik heb geen sjaals op overschot en breien kan ik ook niet, maar ik heb op een andere manier mijn bijdrage geleverd; ik heb de pers op de hoogte gebracht van de voorstelling van dat project, dat telt toch ook een beetje he? :)