zondag 24 oktober 2010

Mens, erger je niet! Part two.

En wat doen 2 vrouwen op een saaie zaterdagavond? Gezellig met z'n tweetjes onder een dekentje in de zetel kruipen en naar Hannibal Lecter kijken. Toch zéker de volle eerste 10 minuten... Om dan helemaal gedegouteerd van alle gruwelijkheid de tv af te zetten.

Plan B werd in het leven geroepen. Lekker ouderwets een gezelschapsspelletje spelen. We hebben daar namelijk een kast vol van, maar we doen daar zelden iets mee. De laatste aanwinst werd vanonder het stof gehaald:


Dat zag er wel mooi uit in de winkel zo met hout en kleurrijke bollekes. Handig was het helemaal niet. Ik ben dus verloren, maar dat lag aan de dobbelsteen en niet aan mij.

En ja, ge kunt ons zowaar echte seuten noemen.

The Miss.

1 opmerking:

Annelyse zei

ik heb diene film (onder dwang) gezien. Ik ben er 2 dagen niet goed van geweest. Ik zag constant ons Liv (de dochter) in plaats van het meisje dat werd opgegeten.
Goed dat jullie hebben weggezapt