woensdag 25 december 2013

28 weken


Hoe ver zijn we: 28 weken
Gewichtstoename: + 5,7kg
Zwangerschapskledij: Enkel en alleen nog maar.
Striemen: Instemmende zucht.
Slapen: Als een roosje.
Mooiste moment deze week: Je eerste kerstcadeau, het laatste (?) weekendje weg van je mama's, Kerstavond vieren met jou in de buik, de vele leuke cadeautjes die we al kregen.
Mis je iets: Bewegingsvrijheid zou fijn zijn en mogen eten wat ik wil ook!
Beweging: Je wisselt hele actieve dagen af met wat rustigere dagen.
Rare goestinkjes: Nee...
Kwaaltjes/eigenaardigheden: Ik krijg weer wat last van mijn rug, gelukkig moet ik deze week geen hele dagen op een bureaustoel doorbrengen! Leve vakantie.
Geslacht: een jongen!
Weetjes: Ik ontdekte de suikervrije pralines van Leonidas. Mijn dagelijks genietmomentje. :-)
We hebben ook eindelijk je peter gevraagd! Nu die meter nog.
Humeur: Ongeduldig en uitkijkend naar.
Uitkijken naar: De rest van deze vakantie en feestdagen!
 
The Miss.

2 opmerkingen:

Elke zei

Maar dat gaat hier vooruit zeg! Hoewel, voor jullie waarschijnlijk niet snel genoeg. Geniet hoe dan ook van dit moment!

En tegen striemen: amandelolie smeren. Elke dag. Maar ik heb zo het idee dat ik dat al eens zei ;-)

Fijne feestdagen en een mooi 2014!

zei

zottekes hé hoe vlug het gaat.... geniet er nog vollen bak van!