zondag 6 oktober 2013

Voor Jou (3)

Hé Lieve Kleine

Er is geen manier om onder woorden te brengen wat het met me deed toen ik voor het eerst dat knipperlichtje zag, wat jouw hart vertegenwoordigde. Onnodig om te zeggen dat ik helemaal sprakeloos was en dat mijn ogen zich met tranen vulden toen ik voor het eerst je hartje mocht hóren.
Enkele weken later zagen we je voor’t eerst echt bewegen, je zwom rond in mama’s buik en oefende volop je miniarmpjes en je minibeentjes.
En nog een beetje later deed je ons lachen, toen je ons gedurende de hele echo enkel je achterkant liet zien (zal dat een koppig karaktertrekje worden? ;-) )

Omdat we zo nieuwsgierig naar je zijn, reden je mama en ik half het land door om je nog eens te bekijken. En wat liet je je bekijken! Je bent prachtig, dat wisten we op voorhand maar nu zagen we het ook echt. Je bleef maar zwaaien naar je mama’s!
Sinds die dag weten we ook dat je een jongetje bent, en komt het allemaal nog dichterbij.
Je bent Onze Zoon!

Weet je nog, de kamer die ik voor je schilderde? Mama en ik zijn nu volop bezig met het kiezen van je meubeltjes en met het zoeken naar mooie kleertjes voor jou.

Je bent er nu meer dan ooit écht, en ik wil dat je weet dat wachten op jou – hoe nieuwsgierig ik ook naar je ben – ongetwijfeld het allergrootste geluk is op dit moment.
Goed blijven groeien hè, lief ventje! Je mama kijkt ontzettend uit naar die eerste keer dat ze je zal voelen, en ook dat moment komt nu dichterbij.
En we tellen nu al af naar de winter, naar Kerst en ook daarna. Want hoe dichter bij de winter, hoe dichter bij jou.

Je warme kleertjes zullen netjes voor je klaarhangen, en in onze armen vind je sowieso je thuis.
Nog eventjes geduld uitoefenen dus, maar ik weet dat je ook nu al goed zit: dat kan niet anders met zo’n mama als de jouwe.

Liefs,
Je Mammie / Mams

- The Mrs.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook een zoon! Proficiat! :)

Goya zei

Amai, wou hij ooit beseffen hoe welkom hij wel zal zijn? De gelukzak!

Alice zei

ooohh wat een prachtig tekstje. En je doet me nog meer de kriebels krijgen om maandag onze spruit voor de allereerste keer te zien op de echo. :-)

knightdubois zei

Waw !!! Ik was zo benieuwd hoe het met jullie ging. Een zoon, da's zaaaaaaaaaaalig, k' heb er zelf 2 en da's extra genieten als mama, jullie zullen bedolven worden onder de hugs and kisses !

En nu een naam zoeken hé !

groetjes,

Stine (mama van Dean en Kane)

Anoek zei

Ah... dat keilief!!
Geniet er nog volop van, dames en dat stampen straks is FANTASTISCH! Daar mag ik momenteel volop van genieten :)
xxx
Anoek