dinsdag 14 mei 2013

Ons leven - week 19


Zo'n wekelijks overzichtje lukt veel beter dan een dagelijkse foto! Het blijkt ook een fijn zondagsavondmomentje te zijn: foto's van de hele week bekijken en er de leukste uitkiezen. Na een jaar moet het ook wel fijn zijn om zo'n overzichtje te hebben van dit jaar in ons leven.

Hier van links naar rechts en van boven naar onder:
1: de herontdekking van mijn liefde voor slaatjes.
2,4,6,8: bezoek aan het museum voor natuurwetenschappen
3: ons petekindje oefent voor zijn kandidatuur bij Expeditie Robinson, vuur maken kan hij al.
5: Dikke merci voor deze madam: ik ben er heel blij mee!
7: The Mrs. heeft een nieuwe hobby gevonden. En ik geniet van al dat moestuinlekkers. Win-win
9: Ons geluksplantje

The Miss.

2 opmerkingen:

Elke zei

De tip van de eeuw: plant jullie geluksplantje NIET in de tuin, ik zit er al jaren mee en ik raak er niet meer vanaf. Het komt werkelijk overal uit, zelfs uit de kleinste kiertjes. Het spul heet oxalis.
Maar het geluk is jullie absoluut gegund, hoor. Probeer alleen deze plant binnenskamers te houden ;-)

De Zuster Van zei

Graag gedaan! Ik ben blij te zien dat het pakje heelhuids is aangekomen :)