maandag 18 februari 2013

IUI 10

Ik ken de route van en naar Gent vanbuiten ondertussen. Vandaag moest ik er weer zijn om Menopur op te halen. Dat wilt dus inderdaad zeggen dat ook onze negende poging geen succes was.

Hoe zit het nu met de moed? Nog altijd hoger dan een paar pogingen eerder in het MH, dus dat valt wel mee. Vandaag had ik ook het eerste lentegevoel van het jaar. Licht en zon maken alles altijd wel een beetje beter. Maar het mag wel eens gaan lukken nu....
En we gaan gewoon weer voor een tweeling nu. ;-)


 
The Miss.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

GVD.

Anoniem zei

Ik lees hier al een hele tijd mee, maar reageer veel te weinig... Maar bij deze: ik wens jullie heel veel succes toe met deze nieuwe poging! Hier wordt alvast erg hard meegeduimd!

Die van A (Christel - Luc en Gaƫtan) zei

Voila, dat is gesproken se! Nu worden het er twee ineens! Keep the faith! Ook al is het al even!