zaterdag 9 februari 2013

Foto van de dag (40) - Sweet obsession

Ik was - en ben nog steeds - geen échte girly-girl... Het Lief daarentegen mag gerust "een echte vrouw" genoemd worden, dus af en toe (zo gebeurt dat als je al bijna vijfeneenhalf jaar samen bent) neem ik een goede gewoonte van haar over.
Zoals bijvoorbeeld: niet op mijn nagels bijten... :-)

Dat ging als volgt:

we hadden mij een deadline gegeven, op 1 januari 2013 moesten mijn nagels zo gegroeid zijn dat ze "knipbaar" waren. Op 20 december echter, merkte ik dat daar niets van aan zou zijn...
Toen het Lief dus om te lachen voorstelde "hé, mag ik uw nagels eens lakken", en ik daar - zoals het bij mij past - lauw enthousiast "allez, vooruit dan maar" op antwoordde, zag ik stiekem mijn kans schoon: een hulpmiddel om die nagels te laten groeien!

Maar wat begon als een hulpmiddel, werd al snel een deel van mij. Ik moet het onder ogen zien: ik ben meisjesachtiger dan ik dacht, want ik kan nu geen winkel meer passeren zonder de nagellak aan een grondige inspectie te onderwerpen. Zo ook in't Kruidvat (hoewel we ons vorig weekend óók al twee nieuwe kleurtjes hadden aangeschaft).
We waren allebei gecharmeerd door de namen die Catrice aan hun lijn nagellak gaf "Salmon and Garfunkel", "Steel my Soul", "Fred Said Red", "Dulce and Havanna", en ...


Waarop mijn keuze na lang uitproberen uiteindelijk viel... :-)
Daarstraks zelfs voor't eerst zélf mijn nagels gelakt: I'm getting the hang of it!

- The Mrs.

1 opmerking:

Anoniem zei

bij mij is't fout beginnen lopen toen ik 40 werd, het Kruidvat uitlopen zonder een lakje is een zeldzaamheid. Heb een heel schap vol Catrice en Essence en nu begin ik aan een collectie Essie !