woensdag 30 januari 2013

liefde op het allereerste gezicht

Mijn ogen gleden over haar foto's. Mijn hart klopte snel en in mijn keel. Mijn verlangen groeide. Ik zag haar en ik wist het. Deze liefde zou nooit eindigen. Zij zou mij nooit teleurstellen. Ik zou haar nooit.... verkopen.

Exact één jaar (net beseft!) nadat wij hier kwamen wonen werd ik verliefd op een ander. In dat jaar dat we hier wonen kijk ik stiekem nog wekelijks op immosites (wat een heerlijke job moet vastgoedmakelaar zijn!). Vandaag botste ik op mijn droomhuis. I was blown away.

En dan begon het dromen. Over hoe heerlijk het moet zijn om in die keuken te koken, hoe fantastisch het zou zijn om 4 slaapkamers én een bureau te hebben, hoe onze kinderen zouden spelen in de gigantische tuin terwijl wij zielsgelukkig van ons glaasje champagne nipten bij het zwembad, hoe anders ons leven zou zijn in die zeeën van ruimte, hoe ik een grote moestuin zou maken, hoe ik mezelf een naaikamer zou gunnen. Hoe ik op zoek zou gaan naar manieren om anderen gelukkig te maken omdat ik zelf zo gelukkig zou zijn.

Maar toen kwam het harde besef. Dat gevoel van van 10 hoog neer te smakken op een koude harde grond. Want dat huis zal nooit het onze zijn. Onbetaalbaar!

Of toch?

Tijdens al mijn gedroom en enthousiast gezever tegen het lief, krijg ik een ingeving: we spelen eens mee met de lotto. Als je iets zo hard wilt, moet dat toch gewoon lukken?
Toen mijn lief om klokslag 19u de site van de nationale loterij opende en voorlas dat er maar tot 19u meegedaan kon worden, sloeg mijn droom voor een tweede keer aan diggelen.

Bestaat er een site om je aan te bieden als 'slachtoffer' van gulle gevers? Een benefiet moet ook al behoorlijk spectaculair zijn om dit bedrag op te brengen. En hopen op eenzelfde iets als in de film Indecent proposal zal ook niet helpen zeker?

Iemand die een onwaarschijnlijk slim idee heeft (of veel geld), mag zich altijd aanbieden in de reacties. Wij danken u! ;-)

Nu ik toch bezig ben kan ik maar beter wat promotie maken ook. Dus zeg ik met pijn in het hart: toekomstige koper, klik, kijk en overtuig uzelf!

The Miss, met liefdesverdriet.

3 opmerkingen:

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Te Laet, verkocht! Aan ons! Want ach ja, wij gaan die Lotto winnen! Wishfull thinking! :-)

Unknown zei

Oh dat kan ik ook hé, zo wegdromen bij van die prachtige huizen. Maar ik probeer nu gewoon het beste te zien en maken van ons huidige, ook al héél mooie huis :-)

Evy zei

En als we het nu eens samen kopen en we doen ieder een week? Of ieder een seizoen en de zomer is voor ons?
;-)
Maar best dat we nog mogen dromen, he...