zaterdag 26 januari 2013

Foto van de dag (26)


Als er chips of snoep in huis zijn, ben ik de eerste om langs mijn neus weg te zeggen dat ik "goesting heb in dit of dat". Resultaat daarvan is: wij halen ze gewoonweg niet meer in huis.
Toen ik dus las dat zij tegenwoordig Geroosterde Kikkererwten maakt, die een beetje doen denken aan borrelnootjes, moest ik het wel uitproberen.
Blikje kikkererwtjes opengetrokken, eventjes uitgespoeld, in een braadslede geworpen en er een paar miniklontjes boter tussengeworpen (wegens gebrek aan olijfolie), dan curry (en madrascurry), look, peper en zout eroverheen gekapt.

Het moet gezegd worden: het was om duimen en vingers van af te likken! (Lettelijk ook: we hebben ze dan maar met een lepeltje gegeten. ;-))

- The Mrs.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooeeeh! Ga ik ook proberen! Ik ben altijd op dieet, dus ik ben benieuwd :D

Anoniem zei

Waren ze bij jullie krokant? Ik vond ze maar plat en niet echt lekker :(

Miss and Mrs. zei

Ja, krokant vanbuiten en zacht vanbinnen. Misschien iets langer in de oven laten?

The Mrs. zei

Toen ik dacht dat ze klaar waren (omdat het er zo uitzag), heb ik ze inderdaad toch nog tien minuutjes langer in de oven gelaten: anders waren ze ook volledig plat geweest. Eindresultaat was zoals The Miss het zegt! :)

Anoniem zei

Kzal nog maar eens proberen. Al ik de moed weer verzamel.:P