vrijdag 19 oktober 2012

Week in foto's.


Zondag zijn we, net zoals de rest van België, gaan stemmen. Op de goei natuurlijk. Erna gingen we brunchen en de verkiezingsuitslag volgen bij vrienden. Iedereen in zijn/haar kleur.


In het begin van de week mocht ik ook genieten van een avondje voor mezelf: lekker gekookt, een boek gelezen en het gezellig gemaakt.


Woensdag raakte ik de helft van mijn bloed kwijt. 16 tubekes bloed. De verpleegster heeft er goed mee gelachen.


Tussendoor een vergadering en een opleiding.


Vandaag had ik zelfs de luxe van een héle dag me-time. Mijn madam kent mijn gewoonten en weet dat ik vergeet te eten als ik alleen thuis ben. Dus vond ik de keukentafel zo terug. Het was wel al zes uur toen ik daaraan toekwam. En toen was ze al thuis. Oeps.


The Miss.

1 opmerking:

Unknown zei

16 tubekes? Slik!
Weet nog toen wij op fertiliteit zaten dat ik echt armen als een junkie had. Zwart gewoon op den duur. Moest om de dag a dag en half bloed laten trekken in een bepaalde fase. Op den duurt moest het in mijn hand omdat ze niets meer zagen! Hopelijk snel goed nieuws voor jullie daar!

En ahhhh zo lief, die tafel!!!