maandag 11 juli 2011

Levenswerk in wording.

Vandaag deed ik hét grote telefoontje. Project baby 1 is opgestart. En aangezien dit een anonieme blog is en we maar een paar vrienden op de hoogte willen brengen, gaan we hier verslag uitbrengen. Lijkt me leuk om achteraf in een boekje te gieten. En zoiets moet ik toch érgens kwijt. ;-)

Et voila, de eerste stap is gezet. En ook al is een zwangerschap echt nog niet voor de eerstvolgende maanden, dit is toch ook al een beetje spannend. Op 31 augustus worden we in het Middelheim verwacht voor ons eerste gesprek bij Dr. I.!

Schattig detail: toen ik opstond had de madam een kruippakje op tafel gelegd. :-)

The Miss.

9 opmerkingen:

Mathieu zei

Hoera! Proficiat!

Upje zei

Jieha!
En wat gebeurt er dan bij die dr?
Véél succes alvast ...

smiley zei

Oe! Leuke spannende nieuwe tijden!! ;-)

missfolies zei

Super! Heel veel succes gewenst! En wat lief van dat kruippakje :)

M. zei

@ Matt: wij waren vergeten dat gij hier komt lezen... :p Ge zijt dus nu één van die weinige vrienden die het weten.. ;) ps: we really should get a drink sometime. :)

sofie zei

spannend seg :-)

Miss and Mrs. zei

@ Upje: 't is een eerste gesprek met de gynae en naar wat ik hoor is dat vrij kort en algemeen met wat uitleg over de procedure. Erna volgen nog 2 gesprekken (wat diepgaander over kinderwens en realtie en levensverhaal,...), daarna wat onderzoeken, en dan wachten op sperma. Het zal dus nog wel even duren. ;-)

elke zei

Wooohoooo! Spannend. Succes ermee, girls!

Sandra zei

Spannend! Veel succes de komende maanden.

Groetjes, Sandra (plukdedag en Mengelmoes)