dinsdag 26 april 2011

Hoe SoySoy SoyJoy bleek te zijn...

Jaja, ik mocht weer eens een keertje proevertje en wommertje spelen via The insiders.
Deze keer had ik de eer (ofja, eigenlijk niet zo) om SoyJoy repen te testen. Volgens de site word je er vrolijk van én krijg je er een goede conditie van. Meer moet dat niet zijn om iets te willen proeven, toch?

Zo gezegd, zo gedaan. Jammer genoeg lust ik ze eigenlijk niet. Ik hoopte een alternatief gevonden te hebben voor de Grany koeken vol rozijnen, maar helaas, ook hier komen de rozijnen terug. Maar waar het eigenlijk om gaat: reeds een paar weken zit ik vrienden, collega's en familie te bestoken met die repen. Op zich vinden die dat natuurlijk niet erg want die zijn ook wel graag proefpersoon. Maar nu vraag ik mij af: is het uit dankbaarheid, een beetje schrik of gewoon desinteresse in het product dat ze mij àl die weken niet hebben gezegd dat het SoyJoy is en niet SoySoy? Ofja, misschien dachten ze dat ik slecht articuleerde. Ja. Laten we het daar maar op houden.

                (de repen waren het gezonde alternatief op ons 'wij-worden-samen-vijftig-feestje' dit weekend)


The Miss.

1 opmerking:

Nathalie zei

Hihi, ik heb er ook al van gehoord! Kheb ze nog niet mogen proeven jammer genoeg.