zaterdag 15 januari 2011

10. Mijn outifit van vandaag

Vandaag waag ik mij in de mensenmassa op de Meir om te gaan soldenshoppen. Ik weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden want ik heb een hekel aan van die die-hard soldenshoppers die koste wat kost altijd het kledingstuk moeten hebben dat ik vastheb. En ik ben gewoon ook niet geduldig genoeg om door al die stapels kledij te zoeken naar iets dat én mooi is én in de juiste maat is. Meestal eindig ik dan gewoon ook bij 'de nieuwe collectie'. Maar vandaag is het plan: koopjes doen. Liefst in rok- of kleedjesvorm. Maar net die stukken vind ik het moeilijkste te vinden.

Dat allemaal eigenlijk alleen maar om te zeggen dat ik mijn shopoutfit aanheb. Jeansbroek, zwart topje en blauwe trui daarover. Want dat gaat makkelijk aan en uit. Geen accessoires, dat is overbodige ballast tijdens het shoppen. Maar wel, en ik weet nu al dat ik daar straks spijt van ga hebben, laarzen met een hak. Ahja, als ge rokjes en kleedjes past is het nogal stom om daar zo'n sneakerachtig ding onder te dragen.

The Miss. (klaar om ten strijde te trekken!))

3 opmerkingen:

smiley zei

Ik begrijp je outfit van vandaag volledig. Ik heb iets soortgelijk aangetrokken om te shoppen vandaag. Alleen had ik wel mijn sportschoenen aan hoor... Shoppen met hakken is er gewoon over! :-)

Trudy zei

Goed plan, zo'n outfit bij het shoppen. Is 't nog een beetje gelukt?

elke zei

Oh, shoppen is het liefste wat ik doe... not! Hopelijk heeft de strooptocht wat opgeleverd?